26 Mart 2015 Perşembe

Uzun bir aradan sonra..

Uzun zaman oldu yazmayalı...Bahar geldi, ben Kiev'e gitmedim, gidemedim. Eşlerin en sakini gitti, geldi, tekrardan gitti. Şubat sonunda ağır bir grip geçirdim, hastane'ye kaldırıldım. Annem-babam başucumda iyileştirmek için uğraştılar. Eşlerin en sakini Türkiye'ye dönme kararı aldı. Sevgililer Gününde İstanbulda beraberdik, sonra ben Ankara'ya döndüm, o Kiev'e döndü...
Sevgililer gününden pek birşey anlamadım; İstanbulda hava soğuk ve yağmurluydu,cumartesi günü de olunca trafik iyice arap saçı oldu. Bir arada olmamız haricinde şehir bana birşey ifade etmedi.
Ankara'da pek birşey yapmadım. Artık bir düzene girmeliyim, silkinmeli, toparlanmalıyım  diye düşündüm. Oscar adayı tüm filmleri izledim, kitaplar okudum. Bir kız arkadaşım bebeği ile bana misafir geldi, onun anlattıklarını dinledim..
Yazacak çok şey birikti diye düşünürken bir an oldu, boğazıma bir yumru oturdu, yazamadım. Hani derler ya tüm dünyanız tepetaklak olur işte öyle bir an'dı...
Pozitif olmaya, inanmaya, dua etmeye daha çok ağırlık verdim. Kişisel gelişim kitapları, yapabilirsiniz,edebilirsiniz diyen hayal satıcıları pek beni sarmıyor. Sokaklarda yürüdüm, suya baktım, gökyüzüne baktım...
İşte böyle kendimi bilir bilmez bir halde bahar geldi, Kendime ve yapabileceklerime inanmalıyım..

2 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Hem gribe hem de tepetaklak olan dünyaya.

    YanıtlaSil
  2. Haydi artık geri gel. Yok mu yeni yazı? Olmayacak mı?

    YanıtlaSil